Přihlášení zákazníka
Vyhledávání


Navštivte také:

Svet-aut.cz - Modely aut a hračky z celého světa

Podporujeme:

Andělé bez křídel
(Facebook)

Sbíráme víčka

Obchodní podmínky

 

1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, způsobem platby a dodacími podmínkami.

2V zájmu každého zákazníka je uvést do objednávky přesné a pravdivé údaje. Každá objednávka je po odeslání potvrzena emailovou zprávou, ve které máte poslední možnost zkontrolovat všechny Vámi uvedené údaje. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

3.  Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně ceny, platí vždy ceny uvedené již v objednávce.

4. Prodejce si vyhrazuje právo kontaktovat telefonicky zákazníka pro ověření nebo upřesnění objednávky, například pokud jde o vyšší hodnotu objednávky, nepřesné nebo neúplné údaje.

5.  Prodejce neodpovídá za škody vzniklé přepravou. Ty musíte řešit okamžitě s přepravcem. 

6. Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.),
 právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení a v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží ( včetně poštovného a balného ) předem dohotnutým způsobem. 

7. Rezervace zboží je nezávazná objednávka zboží . Rezervaci  přijímáme jen na zboží, u kterého je v popisu označeno, že jej lze zarezervovat. jakmile se zboží naskladní, informujeme o tom zákazníky emailem a rezervece se automaticky mění na objednávku. U rezervace zboží může dojít k prodloužení čekací doby nebo ke změně ceny. Pokud k tomuto dojde, budeme zákazníky včas informovat emailem. Rezervaci lze zrušit kdykoli během doby rezervování , až do doby než bude vystaven doklad o zaplacení.

 

              Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

 


Způsoby platby 


- bankovním převodem :      

   - po přijetí objednávky budete emailem informování o čísle účtu, variabilním symbolu a částce k zaplacení.  Expediční náklady při platbě předem na účet jsou  90,- Kč u České pošty a 100,- Kč u PPL.

- dobírkou : 

   -  částku zaplatíte při převzetí zboží dodavatelské službě. Expediční náklady činí při platbě dobírkou činí 140,- Kč u České pošty a 150,- u PPL.

- hotově :

   - při platbě hotově zaplatíte částku za zboží při převzetí přímo u nás v kamenné prodejně, t.j.  Minimarket - zásilkový obchod, Jiřího z Poděbrad 530/26, Děčín 6, 405 02. Expediční náklady se v tomto případě nezapočítávají.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;  v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 h.

Zboží je doručováno obchodním balíkem České pošty nebo službou PPL.


         Tyto balíky jsou doručovány následující den po podání odesílatelem!


                                     ÚLOŽNÍ DOBA JE POUZE 7 DNÍ!
                      
Uložení je možné prodloužit pouze na 15 dní  

                 Dle smlouvy s Českou poštou odesíláme pravidelně:
                                       pondělí, středa, pátek

Poštovné a balné při platbě předem na náš účet činí 90,- Kč
a je přiúčtováno k objednávce jako samostatná položka.
Poštovné a balné na dobírku činí 140,- Kč
a je přiúčtováno k objednávce jako samostatná položka.

 


Dle smlouvy s PPL odesíláme pravidelně:
pondělí, středa, pátek


Poštovné a balné při platbě předem na náš účet činí 100,- Kč a je přiúčtováno k objednávce jako samostatná položka.
Poštovné a balné na dobírku činí 150,- Kč
a je přiúčtováno k objednávce jako samostatná položka.
 

Naše zboží je vždy zabaleno tak, aby jej přepravce nepoškodil. Díky tomu jsme za celou dobu provozu internetového obchodu neměli jedinou reklamaci na poškozené zboží při přepravě. Věříme, že i Vy naše služby oceníte.

 

    Přepravné a balné na Slovensko


Zasílací náklady na Slovensko jsou :
do váhy 500g a ceny 500 kč (včetně zasílacích nákladů) 180 Kč.
Od váhy 501g a částky 501 kč je to již 260 Kč. 
Tato částka je přiúčtována k objednávce jako samostatná položka.
E-shop bohužel neumí spočítat cenu poštovného.

Cena za přepravu do zahraničí, včetně Slovenska, je tedy vždy řešena individuelně dle ceny a hmotnosti !!ástka poštovného Vám bude upřesněna po obdržení objednávky.
Částka poštovného Vám bude upřesněna po obdržení objednávky
Orientační  poštovné na Slovensko lze najít na stránkách České pošty - kalkulátor zásilky.


Ze zahraničí, včetně Slovenska je požadována vždy platba předem na náš účet.

Účet pro naše zákazníky ze Slovenska, máme u Fio, Sporiteĺné družstvo SK.


Odesílatel platby platí poplatky své bance za vnitrostátní (slovenský) platební styk.

Toto však platí pouze v případě, pokud je odesílatelem platby banka na Slovensku.

Číslo účtu a částka k převodu bude zákazníkovi sdělena po ověření objednávky.

Do zahraničí na dobírku  N E Z A S Í L Á M E ! 

Částka poštovného Vám bude upřesněna emailem v potvrzení objednávky!


Odmítnutí vyřízení objednávky

Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné nebo vzbuzující pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na emailovou adresu zákazníka.


Minimální cena objednaného zboží na dobírku by měla být 200,- Kč.Pokud cena zboží při objednávce na dobírku na tuto částku nedosáhne, bude požadována platba předem na náš účet. O této situaci Vás budeme informovat písemně na Váš email zadaný při objednávce.

 

Storno objednávky

Každá potvrzená objednávka je ze strany zákazníka závazná ( občanský zákoník §544-545 , zákon č. 40/1964 Sb.). Objednávku lze stornovat bez udání důvodu do 24 h po odeslání objednávky. O odeslání zásilky bude zákazník informován emailem, kde od nás dostane podací číslo zásilky . Kde se zásilka právě nachází můžete sledovat na internetu na www.cpost.cz nebo na www.ppl.cz. Pokud nebude zásilka zaslaná na dobírku zákazníkem převzata, bude po něm požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a smluvní pokuta 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.


Dodací podmínky

Místem dodání zboží je adresa uvedená v objednávce zboží není -li v poznámce uvedeno jinak. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty nebo službou PPL a nebo si je můžete vyzvednout osobně v kamenném obchodě  Minimarket - zásilkový obchod, Jiřího z Poděbrad 530/26, Děčín 6.

Ihned po odeslání objednávky Vám na email přijde automatická odpověď z našeho e-shopu o potvrzení Vaší objednávky a následně poté ( max. do 24 h ) potvrzení od nás s informacemi o termínu odeslání objednávky.

Pokud je zboží skladem, tak při platbě na dobírku zasíláme zboží obvykle dle smlouvy s přepravci v pondělí, ve středu a v pátek. Při platbě předem odesíláme po připsání platby na náš účet ve stejné dny.
Pokud je u zboží napsáno do 10 dnů, tak zboží musíme objednat. Tzn., že max. do 10 pracovních dní bude zboží odesláno, ale doba bývá většinou kratší. V případě, že by byla doba delší, nebo zboží již nešlo u dodavatele objednat, budete informování emailem či telefonem.


 

REKLAMAČNÍ  ŘÁD


Naším cílem je vyřízení reklamace vždy ke spokojenosti zákazníka.

Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží je poskytována 24 měsíční záruční lhůta, pokud není u jednotlivého zboží uvedena jinak.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

Souhlas s reklamačním řádem a seznámením se s ním, zákazník potvrzuje odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.

Převzetím zboží se rozumí, kdy je zboží převzato od přepravce nebo vyzvednuto na poště nebo osobně v kamenném obchodě.

 

Povinnost překontrolování zboží

Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen ji ihned při převzetí zkontrolovat zda není viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poškozena nebo poničena, zákazník zásilku nepřevezme a neprodleně kontaktuje obchodníka.

Pokud zákazník zjistí jakýkoli rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.


Uplatnění reklamace

K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi - fakturou. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky emailem na info@moje-dedra.cz nebo písemně na adresu Minimarket - zásilkový obchod, Petra a Milan Chábkovi, Jiřího z Poděbrad 530/26, Děčín 6, 405 02, tel. 412535384 .

Než odešlete zboží k reklamaci kontaktujte nás, prosím.

Zboží lze reklamovat :

- jestliže bylo dodáno s vadou ( např. nefunkční rozprašovač, netěsnící uzávěry, chyby ve švech atd...)

- jestliže bylo dodáno jiné než objednané zboží

Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben :

- použitím výrobku k jiným účelům, než ke kterým je určen

- nesprávným skladováním výrobku

- živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.

- doručovatelem

Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu dokazujícím nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodů nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

Postup reklamace

  • - zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištěném stavu výrobku
  • - zákazník zašle vadné zboží, fakturu a popis vady na adresu obchodníka obyčejnou zásilkou, pojištěnou na hodnotu zboží. 
  • - obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět
  • - v případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30ti denní lhůty o dalších 30 dnů
  • - zákazník bude o vyřízení reklamace informován emailem nebo telefonicky ve stanovené lhůtě
  • - zásilky odeslané na reklamaci na dobírku nebudou převzaty 

 

Odstoupení od kupní smlouvy

- kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni kdy převzal zboží od přepravce.


Aby bylo možné tomuto vyhovět, je nutné :

  •  - informovat prodejce o svém rozhodnutí o odstoupení od smlouvy emailem na adresu info@moje-dedra.cz nebo dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Minimarket - zásilkový obchod, Petra a Milan Chábkovi, Jiřího z Poděbrad530/26,Děčín 6, 405 02 nebo můžete využít přiloženého formuláře, který nám zašlete na email.
  • - zboží musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní ( včetně příslušenství, záručního listu, návodu apod. ) a s   originálním dokladem o koupi. V případě nesplnění některé z těchto podmínek nebudeme moci, bohužel, akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět.
  • - zboží kupující zašle obyčejnou zásilkou, pojištěnou na hodnotu zboží. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato!
  • - doporučujeme zboží pojistit ! Případné vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce
  • - částka za zboží ( včetně poštovného a balného - v případě vracení kompletní zásilky ) bude kupujícímu vrácena bezhotovostním způsobem na účet jím uvedeným
    - náklady spojené s doručením zboží zpět prodávajícímu nese kupující

Důsledky odstoupení od smlouvy

Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od převzetí vráceného zboží, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání ( kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný, než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený ).
Lhůta se považuje za dodrženou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
Částka Vám bude vrácena bezhotovostním působem na Vámi uvedený účet.
Pokud budete chtít vrátit peníze poštovní poukázkou na adresu, bude Vám přiúčtován manipulační poplatek 40,- Kč.

V případě opakovaných vracení zboží jedním kupujícím si prodávající vyhrazuje právo kupujícímu, po předchozím písemném upozornění, odmítnout další zasílání zboží.


Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, http://www.coi.cz/

 


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ


Chráníme Vaše soukromí: Zaručujeme plnou ochranu Vašich osobních údajů před zneužitím podle zákona č. 101/2000 Sb. Bližší informace publikujeme v tomto dokumentu.

Registrační údaje: Jako zákazník obchodu www.moje-dedra.cz zadáváte při nákupu své registrační údaje. Jsou to především jméno a příjmení, adresa bydliště, případně dodací adresa, adresa elektronické pošty apod. Tyto informace jsou nezbytné k identifikaci a autorizaci kupujícího a používáme je k realizaci Vaší objednávky a ke komunikaci s Vámi.

Údaje o Vašich objednávkách: Během doby Vašeho užívání objednávkového systému shromažďujeme informace o Vašich objednávkách, nutné pro zajištění dodávek zboží, k vyřízení reklamací apod. Tyto údaje jsou uloženy v naší databázi a v žádném případě je neposkytujeme třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, které jsou nutné pro bezproblémové doručení zboží.

Prohlášení: Vaše osobní data považujeme v rámci obchodu www.moje-dedra.cz za důvěrná.

Váš souhlas: Používáním internetového obchodu www.moje-dedra.cz a užíváním jeho služeb souhlasíte se shromažďováním některých osobních údajů o Vás a Vašich nákupech. Tento souhlas je poskytnut na dobu neurčitou. Prodávající je povinen přestat zpracovávat získané osobní údaje, pokud subjekt údajů písemně vysloví nesouhlas se zpracováním svých osobních údajů. Registrovaný zákazník má přístup ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

Jsme registrováni na Úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem: 00037789